مقررات و قوانین

سارپی که به عنوان واسط و پل ارتباطی میان کاربران، و درگاه پرداخت بانکی است در صدد ایجاد بستری مناسب برای انجام پرداخت قبوض به کاربران ایرانی است. استفاده از خدمات این وبگاه به معنای آگاه بودن، پذیرش و التزام به شرایط و تعهدات مندرج در این توافقنامه از سوی کاربران تلقی می‌شود.

شرایط استفاده از خدمات سارپی

سارپی که به عنوان واسط و پل ارتباطی میان کاربران، دفاتر پیشخوان دولت و درگاه پرداخت بانکی است، در صدد ایجاد بستری مناسب برای انجام پرداخت قبوض به هزاران دفتر پیشخوان و کاربران ایرانی است. استفاده از خدمات این وبگاه به معنای آگاه بودن، پذیرش و التزام به شرایط و تعهدات مندرج در این توافقنامه از سوی کاربران تلقی می‌شود. لطفا به دقت آن را مطالعه نمایید: کلیه اصول و رویه‏‌های سارپی منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، از جمله قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده و سایر قوانین و مقررات مرتبط است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. سارپی حق اصلاح و تغییر شروط این توافقنامه را کلا یا جزئا داراست و باید شروط اصلاح شده یا تغییر یافته را از طریق وبگاه اعلام نماید. تغییرات ایجاد شده جز در خصوص اطلاعات مالی(صورت حساب) فورا اعمال می‌گردند. استفاده کاربران بعد از تاریخ موثر (تاریخ قابل اجرا) به معنی پذیرش هرگونه تغییرات است.

تعهدات دفاتر پیشخوان

تمامی مبالغ مستقیما توسط بانک همکار دریافت میشوند و سامانه ی سارپی فقط عملیات ارسال مشخصات پرداخت را انجام میدهد

تمامی كالاها و خدمات این فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است

توسط این سامانه علاوه بر پرداخت قبض، امكان اطلاع از وضعیت قبض های پرداخت شده وجود دارد. برای این كار از دكمه ”بررسی قبض“ و یا بایگانی موجود در قسمت پنل کاربری استفاده نمایید.

ثبت شکایات و اعلام مغایرت

کاربران سارپی در صورت هرگونه اعتراض و شکایت نسبت به نوع درآمد و نحوه پاسخگویی پشتیبانان می توانند از راههای ارتباطی زیر نسبت به استیفای حقوق خود اقدام نمایند از طریق پیام‌گیر صوتی یا ایمیل در ارتباط باشید:

011-33368193

SUPPORT@SARPAY.IR